Subject: FW: Juuliku-Tabasalu tee L15 kiiruskaamera vp, Alliku küla, Saue vald elektrivõrguga liitumine
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 May 2024 12:20:27 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kaarel Peetmaa <[email-masked]>
Sent: Monday, May 20, 2024 12:16 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>; Arno-Marko Miller
<[email-masked]>
Subject: FW: Juuliku-Tabasalu tee L15 kiiruskaamera vp, Alliku küla, Saue
vald elektrivõrguga liitumine

Tere

Kuna Juuliku-Tabasalu tee L21 omanikuga ei õnnestunud osapooli rahuldavale
kokkuleppele jõuda, olime sunnitud lahendust muutma – liitumiskilbi
asukoht jäi samaks, aga toitekaabel tuleb teiselt poolt. Uuendatud projekt
ja IKÕ plaan manuses.

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Kaarel Peetmaa

Projekteerija

E-Service AS

Tel. (+372) 56 208 324

From: Kaarel Peetmaa
Sent: neljapäev, 15. veebruar 2024 18:13
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Juuliku-Tabasalu tee L15 kiiruskaamera vp, Alliku küla, Saue
vald elektrivõrguga liitumine

Tere

Saadan uuendatud taotluse (ja eraldi ka IKÕ plaani), IKÕ plaanilt
eemaldatud erakinnistu IKÕ ala ja tabelisse lisatud PARI ID.

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Kaarel Peetmaa

Projekteerija

E-Service AS

Tel. (+372) 56 208 324

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 15. veebruar 2024 15:00
To: Kaarel Peetmaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Juuliku-Tabasalu tee L15 kiiruskaamera vp, Alliku küla, Saue
vald elektrivõrguga liitumine

Tere Kaarel

Mina annan kooskõlastuse, seda on maaosakonnale vaja, et IKÕ lepingusse
minna. Lihtsalt sulle ka teadmiseks, et neid IKÕ plaane palub maaosakond
kindlasti muuta/täiendada, st lisada nüüd uue seaduse muudatuse tõttu
plaanile ka PARI ID number.

Püüan sulle täna kooskõlastuse Delta kaudu edastada.

Ikka head

Elliko

From: Kaarel Peetmaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, February 13, 2024 11:05 AM
To: Arno-Marko Miller <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Juuliku-Tabasalu tee L15 kiiruskaamera vp, Alliku küla, Saue
vald elektrivõrguga liitumine

Tere

Tänan kooskõlastuse eest.
Täpsustan igaksjuhuks üle, kas pean veel projekti eraldi ka teie
planeerimise osakonna tehnovõrkude üksusega kooskõlastama, või on see teil
juba majasiseselt tehtud?

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Kaarel Peetmaa

Projekteerija

E-Service AS

Tel. (+372) 56 208 324

From: Arno-Marko Miller <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 12. veebruar 2024 17:19
To: Kaarel Peetmaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Juuliku-Tabasalu tee L15 kiiruskaamera vp, Alliku küla, Saue
vald elektrivõrguga liitumine

Tere,

Projekteerijaga üle vaadatud ning asukoht ja muu kõik sobib.

Lugupidamisega,

Arno Miller

From: Aivar Kurusk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 8, 2024 10:07 AM
To: Arno-Marko Miller <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Juuliku-Tabasalu tee L15 kiiruskaamera vp, Alliku küla, Saue
vald elektrivõrguga liitumine

Tere

Palun vaata üle ja anna vastus projekteerijale.

Lugupidamisega

Aivar Kurusk

Taristu arendamise ja korraldamise osakond

elektriinsener

529 9765

From: Kaarel Peetmaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 8, 2024 8:01 AM
To: Aivar Kurusk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Juuliku-Tabasalu tee L15 kiiruskaamera vp, Alliku küla, Saue
vald elektrivõrguga liitumine

Tere

Saadan kooskõlastamiseks Alliku kiiruskaamera elektriliitumise projekti
asendiplaani, ristmevälja joonise, seletuskirja ja IKÕ plaanid.

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Kaarel Peetmaa

Projekteerija

E-Service AS

Tel. (+372) 56 208 324

From: Aivar Kurusk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 22. detsember 2023 09:39
To: Kaarel Peetmaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Juuliku-Tabasalu tee L15 kiiruskaamera vp, Alliku küla, Saue
vald elektrivõrguga liitumine

Tere

Liitumiskilbi asukoht sobib. Kahjuks geoalust sellele kohale anda pole.

Lugupidamisega

Aivar Kurusk

Taristu arendamise ja korraldamise osakond

elektriinsener

529 9765

From: Kaarel Peetmaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, December 21, 2023 11:54 AM
To: Aivar Kurusk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Juuliku-Tabasalu tee L15 kiiruskaamera vp, Alliku küla, Saue vald
elektrivõrguga liitumine

Lugupeetud Aivar Kurusk

Alustan Enefit OÜ tellimusel Juuliku-Tabasalu tee L15 vp kiiruskaamera,
Alliku küla, Saue vald elektriliitumise projekteerimisega.

Esimese sammuna palun kinnitada või soovi korral täpsustada manuses oleval
eskiisil märgitud planeeritava liitumiskilbi orienteeruv asukoht.

Ühtlasi uurin, kas Teil leidub geodeetilist alusplaani liitumispunkti
ehitusega hõlmatavale alale või kiiruskaamera projekt on juba koostatud.
Olemasolul palun saata joonised eelistatult dwg-vormingus.

Lisaks palun infot, kas Transpordiamet soovib väljastada täiendavaid
tehnilisi tingimusi projekteerimiseks või piisab dokumendi „Nõuded
tehnovõrkude teemaale paigaldamise kavandamisel (2018)“ järgimisest.

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Kaarel Peetmaa

Projekteerija

E-Service AS

Tel. (+372) 56 208 324

 <http://www.eservice.ee/>